Biografie

Coverband Courage, die in Reijmerstok haar thuisbasis heeft bestaat al bijna 25 jaar en is in Zuid-Limburg een begrip. De band bestaat uit 6 leden die hun met passie voor muziek en vol energie live presenteren, omdat ze weten dat de band sfeerbepalend is voor elk feest. De leden bestaan uit muzikanten van alle leeftijden en zo voelen zij haarfijn aan wat het publiek wil.

Courage brengt nummers van bekende Engelse, Nederlandse en Duitstalige artiesten, maar ook ons eigen Limburgs dialect wordt niet vergeten!
Zo brengen zij voor elk wat wils op het podium. Oude en nieuwe dans & feest classics voor een geweldige bruiloft of op een bedrijfsfeest. Uit je dak gaan met rock en dance in een gezellig café, alles is mogelijk. Zelfs een mooie ballad tijdens een besloten diner gaan ze niet uit de weg.
Het verborgen talent van de band is het switchen van instrumenten, dit is een speels en vaak verrassend effect op onverwachte momenten.
Het laat zien hoe veelzijdig onze muzikanten zijn en dat zij, met een flinke dosis muzikale humor uw avond kunnen laten spetteren.

Coverband Courage staat garant voor een swingende avond met veel interactie tussen band en het publiek!

COVERBAND COURAGE: EEN ALLROUND FEEST!